Home » , , , , , » Mitt I Plåten! (1981) Titta På Strömmande

Mitt I Plåten! (1981) Titta På Strömmande

ladda ner hela Mitt I Plåten! i bästa kvalitet. spela strömmande Mitt I Plåten! i hög kvalitet. titta hela filmen Mitt I Plåten! i högupplöst format. fullständig film streaming Mitt I Plåten! i bästa look videoformat. spela film Mitt I Plåten! i HD-video.


kommer du att upptäcka totalt beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : M0A_PaPfiXE
  • Översättning av film : FR,EN,IT,DA,BG,RU,UK,PL,SV,HE,NL,HU,CS,ES,TR,DE,
  • Maska av film :Terry Bradshaw (Terry), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Lamborghini Babe #2), Alfie Wise (Batman), Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Joe Klecko (Polish Racing Driver), Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Mel Tillis (Mel), Tara Buckman (Jill Rivers, Subaru Driver), George Furth (A. F. Foyt), Jamie Farr (The Sheik), Dean Martin (Jamie Blake), Molly Picon (Mom Goldfarb), Jr.), Farrah Fawcett (Pamela Glover), Bianca Jagger (Sheik's Sister), Subaru Engineer), Rick Aviles (Mad Dog), Kathleen M. Shea (Starting Girl), Johnny Yune (Talk Show Host), Peter Fonda (Chief Biker), Norman Grabowski (Petoski), Robert Tessier (Biker), Lamborghini Babe #1), Burt Reynolds (J.J. McClure), John Fiedler (Desk Clerk), Bert Convy (Bradford Compton), Sammy Davis, Richard Losee (Trans Am Driver), Jr. (Morris Fenderbaum), Jimmy Snyder (The Greek), Michael Hui (Michael Ho, Warren Berlinger (Shakey Finch), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Jackie Chan (Jackie Chan

0082136

Mitt I Plåten! är en livskraftig film tillverkats av Eurasia Investments, som har en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

kan det vara först ta reda på om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i en av idé eller inte. Efter att ha sett det Detta kan användas att tala om som jag i allmänhet gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för dem som intresserade genre Komedi, . kan titta på den utan att spendera en krona genom att helt enkelt klick lämna och registrera, som möjligt titta miljontals senaste filmtitlar gratis.

... online streaming Mitt I Plåten! i bästa videoformat 1080p ....




Director : Hal Needham, Producer : Albert S. Ruddy, Director of Photography : Michael C. Butler, Screenplay : Brock Yates, Editor : Donn Cambern, Editor : William D. Gordean, Original Music Composer : Al Capp
Ja, nu du kan titta på film involverar Mitt I Plåten! i sin helhet längd och har den anslutning till detta video Mitt I Plåten! i topp videoformat.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

You've just seen the movie categories Action / Familj / Krig / Kriminal / Science Fiction / Thriller titled Mitt I Plåten! (1981) Titta På Strömmande. You can bookmark this page with the URL https://filmchromecast.blogspot.com/2017/01/mitt-i-platen-1981-titta-pa-strommande.html. Thank you!
Mitt I Plåten! (1981) Titta På Strömmande 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Chromecast - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger